MUNIVI een stoere site

Niet alle opdrachten zijn technisch erg ingewikkeld. Dat gold ook voor deze. Bij Munivi lag de uitdaging juist in het ontwikkelen van een ‘stevige’ huisstijl. Dit vernieuwende renovatie bedrijf wilde met haar logo de degelijkheid uitstralen waarmee zij haar projecten aanpakt. Stoer, degelijk en afspraak is afspraak.

We zijn daar, vind ik, goed in geslaagd. Het logo sluit goed aan bij de kernactiviteit, is met de pijl in de cirkel goed te begrijpen en ook de pay-off spreekt voor zich. De WordPress website is opgebouwd uit grote duidelijke blokken en navigeren is eenvoudig, maar blijft boeien.

Ook op mobiel is de site goed leesbaar en natuurlijk heeft NetTactics zorggedragen voor alle benodigde icon bestanden, zodat het logo in de browserbalk zichtbaar is en wanneer de site op een mobiel op het beginscherm wordt gezet, zie je het zogenaamde ‘touch’-icon als knop op je iPhone of android.

NetTactics heeft daarnaast zorggedragen voor domeinregistratie, hosting met ssl certificering, e-mail en zelfs de visite-kaartjes zijn door ons geregeld.

Logo-ontwerp, NetTactics, wordpress

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.